FAQ / Ofte stillede spørgsmål

Her har vi besvaret, de mest gængse spørgsmål.

Hvordan logger jeg ind?

Log ind med din eksisterende email og password eller opret en konto øverst i højre hjørne. Når du er logget ind kan du under menupunktet ”Min konto” se dine tidligere køb, ordrebekræftelser, øko-point, rabatkoder, mm.

Er det gratis at lave en MiniE konto?

Ja, det er ganske gratis at oprette og have en konto hos MiniE.

Hvad kan jeg bruge en MiniE konto til?

Men en MiniE konto optjener du point hver gang du laver en ordre på hjemmesiden. Du slipper desuden også helt for at indtaste adresseoplysninger når du handler – det husker systemet nemlig for dig når du er logget ind.

Hvordan optjener jeg øko-point?

Hver gang du laver en ordre hos MiniE optjener du point svarende til 5% af din ordre. Hvert point svarer til 1 kr. Handler du fx for 2000 kr. så har du optjent 100 point, som kan omdannes til 100 kr. rabat på din næste ordre. Du vælger selv hvornår du vil bruge dine optjente øko-point.

Hvor mange øko-point har jeg på min konto?

Log ind med brugernavn og password oppe i højre hjørne. Herefter kan du under punktet ”MIN KONTO” se alle dine optjente øko-point.

Hvordan bruger jeg mine øko-point?

Hvis du ønsker at bruge pointene på et køb skal du omdanne pointene til en rabat. Log ind på ”Min konto” og Tryk blot på den gule knap ”OMDAN POINT”, så overføres pointene til din næste ordre.

Hvor er min faktura?

Hos MiniE forsøger vi at minimere vores papirforbrug for miljøet skyld. Din faktura sendes derfor til dig på mail sammen med din ordrebekræftelse lige efter bestilling. Ønsker du en fysisk faktura, så kontakt os gerne og vi vedlægger selvfølgelig en faktura i papirform i din pakke.

Hvor er min ordrebekræftelse

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan kig i første omgang i dit spamfilter i din mail indbakke. Finder du ikke ordrebekræftelsen her, så tag kontakt til kundeservice (kontakt@minie.dk) og vi kan hjælpe.

Hvor ser jeg den rabatkode jeg netop har modtaget?

Rabatkoder kan tastes ind i feltet ”Rabatkode” lige før du betaler. Herefter fratrækkes din rabat. Hver opmærksom på at rabatkoder ikke kan bruges på i forvejen nedsatte varer eller sammen med andre rabatkoder. Husk også at logge ind.

Jeg har fået en rabatkode, men jeg får en fejlmelding når jeg forsøger at bruge den?

Før du kan bruge din rabatkode er det vigtig at du er logget ind. Du skal derfor logge ind med brugernavn og password oppe i højre hjørne. Har du ikke en konto endnu, er det ikke for sent. Hvis du vil benytte din rabatkode, er det vigtigt at du opretter din konto med samme mail som du brugte da du modtog rabatkoden. En gæstekonto er ikke nok. Efter oprettelse af kontoen kan du logge ind og let bruge din rabatkode ved kassen.

Hvornår bliver min ordre leveret?

Din pakke sendes som oftest samme dag og levereres dagen aften. Vi lover 1-3 dages levering.

Er min ordre afsendt?

Du modtager en mail fra MiniE når din pakke er afsendt. I denne mail finder du et tracking nummer til fragtfirmaet, som gør det let for dig at spore din pakke. Husk, pakken kan ikke spores før efter kl. 20 samme dag som pakke er afsendt fra os 

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Send os hurtigst muligt en mail omkring hvilken ordre du ønsker at annullere, så forsøger vi at stoppe pakken inden den afsendes og tilbagefører pengene indenfor 2-7 hverdage.

Jeg vil gerne returnere hele eller dele af min ordre

Når du handler hos MiniE har du altid 14 dages returret. Du kan derfor sagtens fortryde dit køb og returnerer hele eller dele af din ordre så længe det bare er indenfor 14 dage efter købet. Send os allerførst en mail hvor lader os vide hvilke produkter du ønsker at returnere fra hvilken ordre. Når pakken skal sendes retur til os, er det nemmest for dig at købe en returlabel. Du finder en returlabel i webshoppen som blot skal printes og klistres på pakken. Du kan også vælge selv at frankere pakken.

Det vigtigste er at pakken sendes med postnord eller GLS og altid til vores adresse:

  • MiniE Hedevej 17
  • 8464 Galten Danmark
  • Tlf: 20953410
  • Mail: kontakt@minie.dk
Hvordan returnerer jeg en prøvepakke?

Prøvepakken med stofbleer kan returneres med enten GLS eller PostNord. Du kan købe en returlabel til 35 kr her i webshoppen som bare skal printes og klistres på pakken. Du kan også vælge selv at frankere pakken. Prøvepakken skal altid sendes hertil:

  • MiniE Hedevej 17
  • 8464 Galten Danmark
  • Tlf: 20953410
  • Mail: kontakt@minie.dk
Hvordan returnerer jeg en prøvepakke?

Prøvepakken med stofbleer kan returneres med enten GLS eller PostNord. Du kan købe en returlabel i webshoppen som bare skal printes og klistres på pakken. Du kan også vælge selv at frankere pakken enten med GLS eller PostNord.

Prøvepakken returneres til:

  • MiniE
  • Hedevej 17 8464 Galten Danmark
  • Tlf: 20953410
  • Mail: kontakt@minie.dk
Kan jeg låne prøvepakken mere end 14 dage?

Har du brug for at låne prøvepakken i mere end 14 dage, så send os en mail og vi finder sammen en løsning der passer netop jeres behov.

Har du stadigvæk et spørgsmål?

Så er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os.

Ring til MiniE Skriv til MiniE