FAQ - oftest stillet spørgsmål


1)    Din MiniE konto

Hvordan logger jeg ind?
Log ind med din eksisterende email og password eller opret en konto øverst i højre hjørne. Når du er logget ind kan du under menupunktet ”Min konto” se dine tidligere køb, ordrebekræftelser, øko-point, rabatkoder, mm.

Er det gratis at have en MiniE konto?
Ja, det er ganske gratis at oprette og have en konto hos MiniE.

Hvad kan jeg bruge en MiniE konto til?
Men en MiniE konto optjener du point hver gang du laver en ordre på hjemmesiden. Du slipper desuden også helt for at indtaste adresseoplysninger når du handler – det husker systemet nemlig for dig når du er logget ind.


2)    Optjente øko-point

Hvordan optjener jeg øko-point?
Hver gang du laver en ordre hos MiniE optjener du point. Hvert point svarer til 1 kr. Handler du fx for 2000 kr. så har du optjent 100 point, som kan omdannes til 100 kr. rabat på din næste ordre. Du vælger selv hvornår du vil bruge dine optjente øko-point.

Hvor mange øko-point jeg har på min konto?
Log ind med brugernavn og password oppe i højre hjørne. Herefter kan du under punktet ”MIN KONTO” se alle dine optjente øko-point.

Hvordan bruger jeg mine øko-point?
Hvis du ønsker at bruge pointene på et køb skal du omdanne pointene til en rabat. Log ind på ”Min konto” og Tryk blot på den gule knap ”OMDAN POINT”, så overføres pointene til din næste ordre.

Jeg har optjent øko point – men når jeg logger ind på ”Min konto” kan jeg ikke se dem?
Dine øko-point gemmes kun hvis du har en konto. Ved dit første køb har du automatisk fået tilsendt en mail med brugernavn og password – søg efter denne mail i din mailboks og brug oplysningerne i mailen til at logge ind første gang oppe i højre hjørne under ”Min Konto”. Her kan du se og omdanne dine point til en rabatkupon som kan bruges ved fremtidige køb.
Det er her en god ide at ændre din adgangskode til en du selv nemt kan huske ☺


3)    Rabatkoder og tilbud

Hvor ser jeg den rabatkode jeg netop har modtaget?
Har du drejet hjulet og vundet, så modtager du en rabatkode. Den er kun gyldig i 1 døgn. For at bruge den må du logge ind/oprette en ny konto. Log ind med dit brugernavn og adgangskode eller lav en ny konto i øverste højre hjørne. Herefter kan du under punktet ”MIN KONTO” se alle dine tidligere tildelte rabatkoder.

Jeg har fået en rabatkode, men jeg får en fejlmelding når jeg forsøger at bruge den?
Før du kan bruge din rabatkode er det vigtig at du er logget ind. Du skal derfor logge ind med brugernavn og password oppe i højre hjørne. Har du ikke en konto endnu, er det ikke for sent. Hvis du vil benytte din rabatkode, er det vigtigt at du opretter din konto med samme mail som du brugte da du modtog rabatkoden. En gæstekonto er ikke nok. Efter oprettelse af kontoen kan du logge ind og let bruge din rabatkode ved kassen.


4)    Din bestilling

Hvornår bliver min ordre leveret?
Bestiller du før kl. 15 på hverdage, sendes pakken afsted samme dag. Den leveres altså hos dig, allerede dagen efter. Ordrer der er afgivet efter kl. 15, afsendes dagen efter og levereres derfor også en dag senere.

Er min ordre afsendt?
Du modtager en mail fra MiniE når din pakke er afsendt. I denne mail finder du et tracking nummer til GLS, som det let for dig at spore din pakke.

Hvor er min faktura?
Hos MiniE forsøger vi at minimere vores papirforbrug for miljøet skyld. Din faktura sendes derfor til dig på mail sammen med din ordrebekræftelse lige efter bestilling. Ønsker du en fysisk faktura, så kontakt os gerne og vi vedlægger selvfølgelig en faktura i papirform i din pakke.  

Hvor er min ordrebekræftelse?
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan kig i første omgang i dit spamfilter i din mail indbakke. Finder du ikke ordrebekræftelsen her, så tag kontakt til kundeservice og vi kan hjælpe.


5)    Annullering/returnering

Hvordan annullerer jeg min ordre?
Send os hurtigst muligt en mail omkring hvilken ordre du ønsker at annullere, så forsøger vi at stoppe pakken inden den afsendes og tilbagefører pengene indenfor 1-5 hverdage.

Jeg vil gerne returnere hele eller dele af min ordre
Når du handler hos MiniE har du altid 14 dages returret. Du kan derfor sagtens fortryde dit køb og returnerer hele eller dele af din ordre så længe det bare er indenfor 14 dage efter købet. Send os allerførst en mail hvor lader os vide hvilke produkter du ønsker at returnere fra hvilken ordre.
Når pakken skal sendes retur til os, er det nemmest for dig at købe en returlabel. Du finder en returlabel til 35 kr her (Tænker at linket skal føre hertil www.MiniE.dk/returlabel-gls) som bare skal printes og klistres på pakken. Du kan også vælge selv at frankere pakken enten med GLS eller PostNord. De produkter du gerne vil returnere sendes til:

MiniE
Grønnevej 6
8680 Ry
Danmark

Tlf: 20953410
Mail: kontakt@minie.dk

6)    Har du lånt en stofble prøvepakke?

Hvordan returnerer jeg en prøvepakke?
Prøvepakken med stofbleer kan returneres med enten GLS eller PostNord. Du kan købe en returlabel til 35 kr her (Tænker at linket skal føre hertil www.MiniE.dk/returlabel-gls) som bare skal printes og klistres på pakken. Du kan også vælge selv at frankere pakken enten med GLS eller PostNord. Prøvepakken returneres til:

MiniE
Grønnevej 6
8680 Ry
Danmark

Tlf: 20953410
Mail: kontakt@minie.dk

Kan jeg låne prøvepakken mere end 14 dage?
Har du brug for at låne prøvepakken i mere end 14 dage, så send os en mail og vi finder sammen en løsning der passer netop jeres behov.


Oftest stillede spørgsmål:

Jeg har fået en rabatkode, men får en fejlmelding når jeg forsøger at bruge den?

Før du kan bruge din rabatkode er det vigtig at du er logget ind. Du skal derfor logge ind med brugernavn og password oppe i højre hjørne. Har du ikke en konto endnu, er det ikke for sent. Du skal dog oprette en før du kan benytte dig af rabatkoden. Hvis du vil benytte din rabatkode, er det vigtigt at du opretter din konto med samme mail som du brugte da du modtog rabatkoden. Efter at du oprettelse af kontoen kan du logge ind og let bruge din rabatkode ved kassen.

Jeg har optjent øko point – men når jeg logger ind på ”Min konto” kan jeg ikke se dem?

Dine øko-point gemmes kun hvis du har en konto.  Ved dit første køb har du automatisk fået tilsendt en mail med brugernavn og password – søg efter denne mail i din mailboks og brug oplysningerne i mailen til at logge ind første gang. Herefter kan du se og omdanne dine point til en rabatkupon under fanen ”Min konto” øverst i højre hjørne. Husk at ændre din adgangskode til en du nemt kan huske næste gang du logger ind ☺

Hvordan returnerer jeg en prøvepakke?

Prøvepakken med stofbleer kan returneres med enten GLS eller PostNord. Du kan købe en returlabel til 35 kr her (Tænker at linket skal føre hertil www.MiniE.dk/returlabel-gls) som bare skal printes og klistres på pakken. Du kan også vælge selv at frankere pakken. Prøvepakken returneres til:

MiniE
Grønnevej 6
8680 Ry
Danmark

Tlf: 20953410
Mail: kontakt@minie.dk